torsdag 29 mars 2012

Med en öl blir städandet roligare!

Då jag pluggade från 10.00 till 23.00 igår har jag totalvägrat idag. Hade ingen energi alls när jag kom hem ifrån college. Men efter en långpromenad med nicos tidigare ikväll kom energin tillbaka och jag satte igång att städa upp i mitt "studierum". Nu ligger allt där det skall och jag kan sluta sitta vid köksbordet pga platsbrist vid skrivbordet.

I lådorna på golvet gömmer sig alla möjliga typer av penslar, akvareller, vattenfärger, paletter, tyger, olika typer av papper och annat material som behövs för att skapa. I hyllan står böcker och pärmar fyllda med intressanta material och inspiration. Det är helt otroligt så mycket grejer man behöver. Undrar hur det kommer att se ut här inne om ett år när jag är i slutskedet av min utbildning.

I ena kursen håller vi just nu på med projekt om tyger, så det svämmar över av bomull, polyester och andra fibrer här inne! Vi har gjort tapestry också och jag blev riktigt nöjd med min. Får ta och visa den, imorgon...
(((Over and Out)))

Inga kommentarer: