måndag 6 april 2009

Så när skall vi ses?

Asså nu går ju tankarna endast i en bana runt mitt huvud. SverigeSverigeSverigeSverige. Jag funderar på om jag ska packa ner mina flipflops? Måste jag typ rota fram någon mössa o halsduk? Räcker det att ha med sig vårjacka? Kan man gå i shorts och linne som jag gör här? Det snurrar nu. Det är ändå två veckor kvar men det gäller ju att planera...

Och så tänker jag på alla jag vill hinna träffa! Är det inte bäst att börja planera sånt nu?
Fredagen den 24:e blir det AW med Grannen innan hon går på Lillasyster. Den vill inte jag gå på så vem vill fortsätta parta med mig då när grannen gått? Annars träffar man säkert någon rolig filur att tjöta med i baren... haha.

Ja det snurrar som sagt. Jag vill planera in kaffedejter och fester som avlöser varandra. Jag vill träffa er alla!

(((Over and Out)))

4 kommentarer:

Anonym sa...

vilket datum kommer du?? ....Im waiting for a nice walk in the park =)
ciao bellissima

Carina sa...

Och när har du tid att träffa din mamma???

Frida Carina Andersson sa...

maria jag kommer 22:a april till 1:a maj. klart vi ksall ta en promenix du o jag! =)

O Mammalilla, oroa dig inte! Vi kommer sååååklart att ses massor!!

love you

Grannen sa...

Flipflops - Eeehh NEEEIJ!!!
Mössa - Behövs inte men halsduk kan va najs.
Vårjacka - Jovisst, kör själv med skinnjackan numera med en go tröja under.
Shorts å linne - Gör det å du får antingen köldskador eller blir inlåst på psyk...hehehe!!! ;)

Åååå vill ha hem dej nu!!! Partyyy!!!! :D

Puss puss