torsdag 23 april 2009

I Sverige

Klockan 01.00 var jag på flygplatsen redo att åka till första stoppet, Ungern. Flyget gick 04.10 och jag var galet trött och lite arg då en tjej snott min fönsterplats som jag behövde för att sova. Satt i gången och blev nockad varje gång någon skulle till toaletten. Så väl i ungern för mitt byte till flyget som skulel ta mig till Landvetter var jag sjukt trött och irriterad. Men blev snart på bättre humör då jag hörde hur dom pratade. Ja är ungefär Jåååå Jååååå. Jag gick runt och småfnissade för mig själv och tänkte "hit måste jag åka på semester, det kommer garanterat bli kul"!

Flyplanet som skulle ta mig till Sverige var pyttelitet och jag hade sittplatsen längst bak. Lyckligtvis var det inte många som ville till sverige så jag hade hela tre platser för mig själv och kunde lägga mig ner och sova hela resan hem, tills flygvärdinnan väckte mig och sa att jag måste ta på mig säkerhetsbältet.

Mormor mötte mig på flygplatsen och det första jag gjorde var att köpa en latte och så åkte vi hem till min bror. Tog en dusch och tänkte att jag skulle sova men istället tog jag på mig och gick till Allum shoppingcenter och spenderade!! Gud så bra svenska affärer är!! När bror kom hem från jobbet satt vi och tjötade och konstaterade att jag var nog rätt brun ändå.

Kvällen spenderade jag med underbara Gurra över två öl och massa snack. Var så otroligt skönt att träffa henne. SOm jag saknat henne!!

Kom hem runt tolv och somnade som en stock. Hade ju trots allt bara sovit två timmar.

Idag lyser solen och det är faktiskt rätt varmt! Jag skall snart dra mig in till stan. Ska med syrran hem sedan när hon slutat jobba och träffa mina små syskonbarn. Gud så gott!!!

Natta - hoppas allt går bra med Nicos!! Jag saknar er båda så himla mycket och ingen fattar vad jag menar när jag säger phöööö eller bra jobbat... =( puss på daj natta mou.

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: