torsdag 2 maj 2013

Kryp i kroppen

Satt i BH och gamla fotbollsshorts och pluggade när Kevin ringde från jobbet och sa att han ville åka till Mothercare och kolla vagn och säng till Babbis. Så jag gjorde snabbt iordning mig och var klar när han kom och hämtade mig. Idag lyckades vi välja både vagn och säng. Oh jag är så lycklig!
 
Köpte även en liten body till Babbis, den är så söt! Det finns så mycket söta kläder men svårt när man inte vet om Babbis är pojke eller flicka ännu. Så får vänta tolv dagar till innan jag går loss... =)
 
Det har varit 34 grader idag så när vi kom hem och hade ätit var jag helt slut. La mig på soffan med AC´n på och höll på att dö. Pallar inte värmen i år! Efter en liten vila och en promenad med Nicos kände jag hur det riktigt kröp i kroppen på mig igen - precis som igår kväll. Det är den jobbigaste känsla jag varit med om. Jag får typ panik. Så jag drog ner till poolen och tog ett mig ett litet kvällsdopp. Det var mycket kallare nu när solen inte låg på än det var häromdagen. Men jag simmade runt en bra stund ändå, sjukt skönt var det. Kroppen kyldes ner och jag kände ett lugn som fortfarande sitter i. Skönt eftersom jag tänkte plugga nu igen.
 
På ballen efter badandet


(((Over and Out)))

Inga kommentarer: