torsdag 23 maj 2013

Testas?

Hej hopp. Jag mår fortfarande förjäkligt och mitt dator program jag jobbar med mina design i är fortfarande galet långsamt. Jag tror att jag blir testad just nu, mitt tålamod testas till tusen för att se om jag är redo för en liten babygirl. ;) Idag går det dock bättre, jag är i vilket fall inte ens i närheten av så arg som jag var igår då jag bara vill shitta datorn åt hel¤ete.
 
Min design är näst intill helt klar. Bara det sista på min Corner Bar som skall fixas. Jag gjorde om den totalt idag. Vet att det inte finns tid att vara så jäkla petig men det är bara sån jag är. Jag vill vara nöjd med min design. Detta är ändå den viktigaste!
 
Smygtitt på en test rendering.

Dags att fortsätta... hoppas ni mår bra där hemma i svea.

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: