måndag 13 maj 2013

Tv room design

Uj uj uj! Idag var påsklovet över och jag var tvungen att gå upp i ottan. Eller ah, halv åtta. Åkte till college och gick igenom lite grejer med min lärare och sedan hem igen. Har pluggat hela långa dagen igen. Jag har liksom insett hur sjukt mycket jag har att göra och hur galet lite tid jag har att göra det på. 3 veckor. TRE VECKOR!!! Idag har jag tagit en paus från mitt Major Project och fokuserat på ett hus projekt som skall vara klart om två veckor.
 
Jag har idag fått färdigt gäst toaletten, tv rummet och "entertainment area" som är mellan tv rummet och matplatsen. Open space är det som gäller. Jag separerar tv och entertainment med björkar. Love it. Hela min design för det här huset går ut på att få in så mycket natur och eko vänliga material som möjligt. Det är skoj!
 
Under ser ni två bilder från ett icke-färdigt tv-rum.


På detta hemmet har jag enbart hallen och köket kvar att designa. Och utsidan. Skall nog få färdigt det tills imorgon hoppas jag! Sedan är det ju bara alla ritningar osv som skall göras klart med... ugh. När jag öppnar eget skall jag minsann ha någon som gör sånt åt mig så jag bara kan fokusera på själva skapandet!

Klockan är snart elva och det är dags för mig att ta ut vovven. Imorgon skall jag och Kevin till sjukhuset igen och jag hoppas så vi får reda på könet denna gången! Kom igen nu Babbis, visa mamma!!!

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: