söndag 5 maj 2013

Trött men lycklig

My loves! Hoppas alla mår bra. Jag mår finfint. Trött bara men det är ju inget nytt. Har faktiskt pluggat en himla massa idag. Jobbat på mitt major project och löst det största av alla mina "problem" i designen. Känns bra. Det gäller bara att hitta den rätta inspirationen och bestämma sig.
 
Var såklart nere i poolen en stund också. Men solen hade redan gått ner bakom husen så var lite trökigt att ligga där på en madrass liksom. Simmade lite iallafall och när jag kom in och hade duschat låg jag på sängen och bara glodde på min stora mage. Babbis sparkade som tusan så hela magen skakade. Haha, så himla mysigt. Hela världen försvinner liksom och det enda som tar upp tankarna är den lilla krabaten där inne. Jag älskar Babbis så himla mycket redan. Kan inte fatta att jag kommer få se Babbis om bara ca 15 veckor!!
 
Trött men lycklig

Vet inte riktigt vad jag skall hitta på resten av kvällen. Orkar inte plugga mer, hjärnan är trött och det blir inget bra då. Funderar på att svänga ner till puben, Nicos verkar uttråkad och han blir så lycklig av att åka bil. Sötnosen. Men om jag skall vara ärlig så lockar liggläge i soffan mycket mera...

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: