tisdag 21 maj 2013

And our baby is a...

Jag satt och pluggade och räknade ner minuterna tills det var dags att åka till sjukhuset och återigen försöka se vad vår lilla Babbis är. Då ringer telefonen och det är från sjukan. "Kan ni komma nu? Läkaren måste in på operation, så kom nu. Annars får vi boka en annan dag". Suck. Alltid e det något. Men fasen, nu vill jag ju veta vad min lilla älskling är! Så det var bara att göra iordning sig snabbt som tusan och kila dit.
 
Babbis var som vanligt lite besvärlig men doktorn tryckte runt lite extra på magen idag för att försöka se. Till 90% var hon säker men Babbis vill inte riktigt visa. Så, vad det är?
 
Det är en liten flicka!!!
 
It´s a baby Girl!!!
 



Dåliga bilder, men jag kommer alltid på att jag vill ta bilder precis när Kevin skall gå till jobbet. Idag hann han verkligen inte. Så blir webcam bilder. Ser ni hur massivt stor jag är nu? Tjock och go! =) Jag är överlycklig, det är en helt sjuk känsla. Jag skall få en liten dotter. En liten tjej. WOW!

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: