tisdag 30 november 2010

Betyg

Vi har ett litet knepigt betygsystem. Det sträcker sig mellan 0% till 100%.

100 - 70 % = First Class Degree
69 - 60 % = Second Upper Class Degree
59 - 50 % = Second Lower Class Degree
49 - 40 % = Third Class Degree
39 - 0 % = Fail.

Tror jag. Jag har bara riktig koll på de tre översta för jag har då aldrig planerat att få lägre än så.

Iallafall. Nu har jag fått tre betyg. Vi har bara gjort klart tre projekt hittills så...

Design Metod.
Projekt 1 - Going Down. (Designa en hiss...)
Betyg: 65% = Second upper class degree.

Projekt 2 - Room divider. (Designa en rumsavdelare för en design studio).
Betyg: 71% = First Class Degree.

Design Principer.
Projekt 1 - Wallpaper. (Designa en tapet som innehåller 3D.)
Betyg: 70% = First Class Degree.

Än så länge är jag sjukt nöjd med mina betyg, hoppas att det fortsätter så här!!

(((Over and Out)))

2 kommentarer:

Grannen sa...

Fan va grym du e!!!!!

Men du måste ju uppdatera resultaten på höger sida!!

Puss

Carina sa...

Det är duktig tös det. Men det visste vi ju redan, eller hur!!!!! Puss hjärtat
För övrigt, när jag läste det tidigare inlägget om dig o Kevin fick du mig att börja lipa igen!!!!!! Fy på sig.. :-))