torsdag 17 september 2009

Natta mou

Tjenis! Jag mår så bra så bra! Jag är förälskad i världens finaste kille. Jag hoppas att han fortsätter vara så här underbar. Man har ju blivit lite rädd på senaste. Rädd för att alla skall vara sådana svin som green eyes var. Men jag tror inte att denna är det, jag tror han är precis så underbar som han verkar...

Iallafall. Igår hade vi våran tredje träningsmatch som slutade 1-1. Efter fantastiskt spel av oss i första byttes nästan hela laget ut och jag tvingades släppa in mitt första mål för denna försäsongen. Jag kan aldrig vara nöjd efter jag släppt in ett mål, fastän det var på friläge. Men jag gjorde en bra match ändå antar jag....

Träningarna fortsätter, vissa dagar två om dagen men dagen innan match och matchdag blir det oftast bara en. Livet är underbart...

Natta har fått mig att skratta många många gånger det senaste.

Efter att ha total mummlat fram en mening säger hon uppgivet; "Men herregud, jag brukade vara bra på svenska!"

När vi sitter på Liquid säger hon plötsligt; "Jag tänker på Nicos. Han är verkligen jätte söt. Jag vill ha en guldfisk så kan dom bli vänner".

Eller idag påväg till träningen; "Jag har haft en häst. En gång hade jag en kompis hemma en helg. Så red vi på den hela helgen upp och ner för en backe och på måndagen så låg den död".

HAHAHA You got to love her!!!

Nej nu skall jag läsa Elle och dagdrömma om nästa shopping tur...

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: