söndag 6 september 2009

Nu e jag tillbaka!

Min ursäkt består. Men jag skall bättra mig...

Livet rullar på i vanlig takt.

...men jag har bara fått springa då jag alltid lyckas dra på mig de knasigaste skador. Förra året var det ju, ehm, muttan som sträcktes. I måndags var det högra skinkan. Haha. Det e ju skrattretande igentligen. Men det är okej, imorgon får jag börja träna på riktigt igen.

Jag tror det är meningen att jag skall ha konstiga försäsonger för att ha grymma säsonger. Och det är ju det som räknas... =)

Vi har börjat snacka lite med herrlaget. Vi gymmar ju på samma ställe och några av dem träffar jag då jag är hos min physio för behandling. Jättekul, dom verkar vara bättre i år. Igår såg vi dom spela och det finns kvaliteér i laget.

Till något helt annat så har jag besök från Sverige. FJ är här och igår var vi + Natta såklart och kollade på fotbollen.

1-1 roade kanske inte den semestrande publiken jätte mycket. I 92:a minuten sa Natta "det är nu Zlatan skall göra mål!" "Det kommer", svarade jag...


Vad händer i veckan då? Imorgon klockan 12.30 skall jag göra en grymme grej!! Ni får veta när det är gjort... =) Annars blir det träningar, en kväll till på Galliano och mer träningar. Life is still good. Ha det gott så hörs vi
(((Over and Out)))

Inga kommentarer: