tisdag 15 september 2009

The way you make me feel

I fredags hade vi en rolig träning där vi jobbade på det som vi gjorde fel på matchen dagen innan. Avslut avslut avslut. Jag älskar det! Klockan elva på kvällen blev jag upphämtad utav min tattuerare och vi åkte ner till hamnen för vår dejt. Två glas vin fick jag i mig. Tack gode gud för att jag inte har problem med att prata, för han sa väl inte allt för mycket, han var som en glasflaska med Heinz ketchup. Men det var ändå rätt trevligt.

Efteråt gick jag ensam och mötte upp Cleo, Dia, Dora & Natta mouAmbassaden och det blev även Jasmin och Carwash efteråt tillsammans med Lukas och Darren. Helkul kväll som vanligt när vi skakar våra lurrviga.

På lördagen var det dags för massage. Golis kom hem till oss och masserade oss och Olga & Anna. Goli sa att "Anna är hans värsta kund" då han bara skrattade. Själv somnade jag nästan... gott att få det i sitt hem, mer avslappnat då, Idol dvd´n på i bakgrunden.... softilerande liksom.

På kvällen åt jag & Natta en god hemmalagad middag och gick sedan till Liquid där vi hade hysteriskt kul med alla i personalen. Fullkomligt älskar dem! Men sorgligt att lilla "vovven" (Marcilini) skulle åka hem till sitt land nästa dag... snyft. Han är ju världens goaste servitör.

Vi fortsatte även denna kväll till Jasmin där jag träffade Martin!!! Jag träffade honom en gång innan jag åkte hem i somras och fullkomligt föll pladask. Han är lång och snygg. Han älskar Michael Jackson och dansar som en gud! Så vi gick tillsammans till Castle och dansade natten igenom och vi skall snart ses igen. Wow. Wow wow wow. Han är så trevlig och mysig... han är en sådan man vill vara med...

Kommer lägga upp ett bild maraton på de senaste dagarna. Antagligen lite senare ikväll....

(((Over and Out)))

1 kommentar:

Carina sa...

Roligt att se att du lever!!!!!!! Och vilken kultur kommer den här Martin ifrån?
Saknar dig............
Mamma