torsdag 17 september 2009

This I belive in!

Elle spår min månad. Och jag gillar vad jag läser...

Intense, erotic and all-pwerful, your ruler Pluto goes direct on 11 September and, with it, Scorpio rises like a phoenix from the flames. Take this as your cue to step inte the spotlight. Realationship woes and career setbacks are a distant memory. You´ve triumphed over tradgedy, now you can get back to what you do best - ruling the world.

(((Over and Out)))
måste bara tillägga att jag verkligen är ledsen att Patrick Swayze (stavas?) är död. Han var väl min första kärlek... vem var inte kär i honom liksom...

1 kommentar:

Carina sa...

Ja, det horoskopet var väl inte så dumt, det gäller ju mig också.
Idag visar dom Dirty Dancing på TV. Kan man låta bli att titta eller? NOT!!!!!!!
Puss på dig
Mamma