tisdag 8 september 2009

Det är konst

Efter fem timmar hos Easy Rider Tattoo gick jag hem en tatturing samt en dejt inbjudan rikare.
Jag är riktigt nöjd med min nya tattuering. Bilden gör den verkligen inte rättvisa, det är svårt att fånga den på bild så att proppotionerna blir rätt. Den är vacker, det är konst.


Igår fick jag träna som vanligt och det var härligt. Fick dock lite ont i ryggen när vi körde avslut och avbröt därför. Bättre att ta det säkra före det osäkra, hör mamma - jag har blivit vuxen...

Idag skall jag & Natta mou baka kanelbullar eftersom våran halvdanska lagkamrat Cassandra inte slutar tjöta om det, "I want bulle!!". Haha, hon låter så söt när hon säger det så vi får väl ta o baka då... gott ska det bli!

Allt bra hemma då? Vad tycks om mitt konstvärk på benet då?!

(((Over and Out)))

3 kommentarer:

Speedos sa...

Hey, fan vad snygg den blev! :)

Carina sa...

Den är gôrbra. Bara väntar på att få se den i verkligheten.
Puss på dig mitt hallonhjärta.
Mamma

Frida Carina Andersson sa...

tackar!!