torsdag 24 september 2009

Planet missing???

Först och främst vill jag säga Grattis till två av världens bästa tjejer. Min systerdotter som fyllde 14 år igår och min syster som fyller 33 år idag!

Grattis min lilla prinsessa. Jag älskar dig så otroligt mycket och saknar dig varje sekund! Du är bäst i världen.

Grattis syster yster. Utan dig hade jag inte varit den jag är idag. Utan dig hade mitt liv varit så mycket fattigare. Du är en underbar förebild för mig. Jag älskar dig och saknar dig så mycket!

Okej. Så vad händer här på Cypern? Massa. Vi har haft 7 träningspass på 3 dagar. Det känns i kroppen kan jag lova. Men vi hinner även med massa annat. Som att busa med Nicos, träffa vänner, hänga på Liquid och Rover samt njuta av livet... =)
Här om dagen innan träningen stod jag o Natta och lattjade lite med en boll. Då Natta ropar "Titta ett stjärnfall". Jag vänder mig om och ser det på himlen. Det är en otrolig syn! Det konstiga var att det brann så stort, och åkte så länge på himlen... det var otroligt. Senare på kvällen under Nicos promenad pratade vi om hur häftigt det varit och jag kläcker ur mig "Det måste ju varit en planet!".
Jag kanske har bytt hårfärg men IQ´n verkar inte ha förändrats... någon som saknar en planet?

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: