fredag 22 maj 2009

Iiiiimorgon

Tjenis. Dagen idag, den har varit lång. Softilerat rätt mycket. Fått ordning på fötterna, änna dags att dom blev sommarfina. Har ju änna fotbollsfötter. =)

Haft möte med Pampos från laget (ägaren) och, nu talar jag bara för mig själv, men tänkte berätta nyheten.

Det blir en säsong till hos AEK. UNDERBART. Kommer hem någon gång i början på juni och åker tillbaka till Cypern i början på augusti. Soft!

Morgondagen är en dag jag längtat till. Får besök. (enbart över helgen). Blir till att spendera dagen på stranden och kvällen på bästa bästa Tommy´s Pub!

Natta, Tommy, Jag

Nä, klockan är ett på natten här nu. Jag skall hjälpa Natta krulla hennes hår! YES I KNOW!! Hon som aaaaaltid är så besatt över att det skall vara P L A T T. Så skall jag välja ut kläder till imon också... busy lifestyle.
Så Buss o Kräm på er. Sov gott!!
(((Over and Out)))

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha.. jovars! Krulligt é det och nu kommer jag tjäna 2 timmar på att göra i ordning mig idag! Tar ju annars 3 timmar! Kan förstå att ni änna tycker att jag ska ha det så här!! ;)

Det bästa... Anonym säger... Moahaha!

Anonym sa...

okej... anonym sa...

Anonym sa...

jag vet hur det kan se ut alltså nattas hagelhår tidigt e tisdagsmorgon....