tisdag 26 maj 2009

Biljetter

God morgon.
Då har jag varit iväg hos bästa vetrinären Tasos och fixat hundbur till Nicos. Totalvikten blev 11,5 kilo så han kommer mer än troligt få sitta i bagageutrymmet när vi flyger. Åh min lilla kille. Men det kommer nog gå jättebra. Han har redan smygit in i buren en gång för att hämta en godisbit jag lade in. Vi tar små steg! =)


Min kära Jessica mådde inte alls bra igår. Febrig och ont i halsen, men febern är iallafall borta nu men hon kan knappt prata stackarn. Skall till apoteket och kolla om jag kan hitta någon dunder kur åt henne. Komma till Cypern och bli sjuk är ju ingen höjdare!
Vi får la se vad som händer idag. Förhoppningsvis mår hon bättre snart.
Just det, kanske skall nämna när jag kommer hem?
10.30 den 15:e Juni landar vi på Landvetter.
Massa kramar
(((Over and Out)))

Inga kommentarer: