fredag 15 maj 2009

Söta lilla backen

Igår på träningen sa George att han sett mig o Natta åka inlines. Det är vår nya grej, förklarade jag och fortsatte berätta om vad vi skulle hitta på imorgon (läs idag). Vi skall rulla till paralimni (ca 8 km) och sedan hem igen. Nej nej, tyckte George. Det är enbart uppförsbacke dit. Bättre ni tar bussen och rullar hem.

Söta lilla förslaget.

Vi gjorde det. Och det var e n b a r t uppför från paralimni till ayia napa. Vi var inte glada. Den stollen har alltså lurat oss. Kan lova att han och Eleni sitter och asgarvar tillsammans just i denna stund.

8 km uppför och vi var döda. En promenad med Nicos som la sig ner efter ca 50 meter och vägrade röra sig mer. För varmt. Han kissar o skiter o så får det vara bra så tycker han. Nu skulle bladsen på igen för att tillsammans med Sandra rulla till Nissi.

Sandra fick mina så tog jag hennes cykel. Och som jag skrattade. Det var verkligen bambi på hal is!!! Så söt. Men efter halva vägen hände något med bladsen. Dom har låtit lite konstigt och det visade sig att hela skenan som håller fast hjulen i själva skon har lossnat. Grrr. Får lämna in dem hos norrmännen så får dom fixa det.

Träffade Frankie på stranden som skjutsade mig hem på moppen. Najs. Thanks babe.

Nu skall vi städa upp här i hemmet, köpa lite god mat. Göra iordning oss och sedan äta göd mat och dricka lite vin. För idag blir det utgång! På en fredag people!! Vet ni hur länge sedan det var vi kunde gå ut när det är m a s s a folk ute?? Det var iallafall evigheter sedan!

Så peace out. Ha en go helg.

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: