lördag 7 mars 2009

Mr Right!

Trots att jag bor i paradiset och älskar mitt jobb och mitt liv så kan jag inte annat än att ha en extrem hemlängtan idag. Jag tänker på framtiden. Vad jag vill göra. Och allt är så solklart nu. Jag vet precis vad jag vill och med vem jag vill göra det med. Mr.Right - jag vet vem du är.

Det blir ett år till här. Sedan blir det nog Sverige och startandet av en familj. Syrran förtjänar att bli moster. Hon har väntat länge (tycker hon själv).

HA! Det är konstigt. Hur allt bara kan verka så självklart helt plötsligt.
Nu skall jag ta tag i ansökningen till universitetet.

Till Mr.Right - jag älskade dig då. Jag älskar dig nu. Jag älskar dig föralltid.

När man känner så kan man inte annat än att veta att framtiden kommer bli fantastisk och lycklig. Bara man får dela den med honom. Inget annat spelar någon roll. Bara han finns vid min sida.

Det har var för djupt för mig också. Så hej så länge...

(((Over and Out)))

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej....jag vill bara flyga in med mina vingar och säga att jag lyfter dig och din prins mot skyarna...jag är så lycklig för dig och jag älskar dig....din blivande tärna...den lilla feen ha ha ha kram

Carina sa...

Kära nån!! Vill mr Right samma sak?

Frida Carina Andersson sa...

ja det vill han.