lördag 14 mars 2009

Oh gosh

Från Expressen.se
Michael Jackson kan vara på väg till Sverige.
Efter framgångarna i London planerar nu Michael Jackson en världsturné under tre års tid.Under gårdagen såldes 750 000 biljetter till 50 Jackson-konserter på O2-arenan i London slut på bara fyra och en halv timma.

Turnera i tre år
Mellan spelningarna i London kommer Jackson ha tid för konserter i andra länder. Och enligt Sun planerar därför Michael Jackson nu en världsturné från september 2009 till januari 2010. Men det räcker inte. Popstjärnan är beredd att låta avskedsturnén pågå i tre år över hela världen.Intresset i London har varit så stort att arrangören AEG Lives chef Randy Phillips tror att de kan fylla 02-arenan i två år.- Mike frågade hur länge han skulle vara i Storbritannien. Jag svarade: "Antagligen såpass länge att du kan få brittiskt pass.".

Jag vet inte riktigt om jag kan ta till mig den här fantastiska informationen. För många lyckokänslor som strömmar inom mig efter att ha läst detta. Jag får sova på det. Låta det smälta in.

Förövrigt har jag & Natta kollat på melodifestivalen på live streaming på nätet. Kunde inte Agnes få vinna? Tack gode skapare att det inte blev snälla snälla snälla. För då hade jag sagt upp mitt svenska medborgarskap.

(((Over and Out)))

1 kommentar:

Carina sa...

Nu skall du inte var sån. Det enda möjliga var att Snälla snälla eller den låt som vann verkligen fick vinna. Skall vi någonsin kunna slå östvärlden så behövs sådana låtar.
Men jag älskar dig ändå.
Puss mamma