tisdag 24 mars 2009

Caroline Gästbloggar


Hejsvejs allihopa! Jag är Caroline då,, Fridas syster dotter och är nu på cypern och är hos Frida i en vecka. Hennes hund Nicos är Tväääärsöt. Och jag har lärt känna typ alla i fotbollslaget. riktigt sjyssta e dom. Roligt e det här oxå. Jag e en timma äldre nuue :P på flygplatsen var det totalt kaos. först kom inte våra väskor. Sen kom mormors och mormors och sen fick vi stå aslänge för att min inte kom. slutligen kom den. Gud vad lycklig jag va. Larnaca ser ut som värsta spökstaden. Alldelles fallfärdig. Puh!
Nu lagar Frida mat. Det blir pasta med köttfärssås. Och nej mamma det e inte med gluten i. Glutenfria :P Jag e faktiskt duktig! Frida bor i en jättesöt lagom lägenhet och hon blev jätteglad över presenterna. Speciellt över skogaholmlimpan, osten och messmör. Det har varit en lång dag i dag. Men är fortfarande pigg. Imorgon ska vi träna fotboll och åka till stranden. Nån dag åker vi till Kapo Greko. Det känns väldigt skönt att vara här nu. Efter allt som har hänt i min skola oså :) Det e riktigt najs här. Nåja :) Stanna bara här i en vecka (önskar längre!) Så får ta vara på tiden :) Hejsvejs :) Saknar mamma och pappa. Älskar er alla. Hejjdåå!! =)

Inga kommentarer: