måndag 30 mars 2009

Måndag

En ny dag i paradiset. Solen skiner och himlen är blå! Underbart. Nu tycker jag att det har varit nog med regn och jag hoppas på att detta vädret håller i sig fram till juli nån gång så att vi får sol resten av vistelsen...

Idag är då familjens sista dag. Kommer strax gå bort till mamma och mormor och antagligen ligga vid poolen och sola o bada. Ikväll är vi några tjejer som skall spela match mot Jasmin Inn´s personal. Skall bli sjukt roligt, jag tror att dom helt ärligt tror att dom kommer vinna. Vi skall piska dom gula och blåa! ;-)

Och senare ikväll tar jag med alla till min favvorestaurang, en japansk där det showas samtidigt som man äter. Riktigt kul.


Så ha en fin dag i Svearike eller vart ni än befinner er. För det kommer jag ha. Pussar.
(((Over and Out)))

Inga kommentarer: