torsdag 12 mars 2009

Mamma RING!

Vilken härlig dag! Det var klarblå himmel och strålande solsken hela dagen. Först var vi nere vid havet, badade några gånger för att svalka oss. Sedan satt vi en stund på ballen o stekte men det blev alldeles för varmt.

Kvällen har spenderats i sällskap med underbara tvillingarna Cleo & Dia. Suttit o tjötat och kollat skräckfilm! Kul!!

Jag fick i morse ett mejl från Michael Jacksons officiella hemsida att jag blivit utvald till pre-sale. Alltså, jag har chansen att försöka köpa biljetter en timma innan de släpps för allmänheten! Snacka om glädje. Det garanterar dock inte att jag kommer få en biljett men chanserna har ökat! Dessutom skall han ju nu göra 44 konserter istället för tio. Heja Michael!!!

Och MAMMA RING MIG NU! Det är jätteviktigt! Annars kommer jag inte ha någon chans alls på biljetterna!

Nu skall jag lägga mig o sova, är helt slut. Värmen tar ut en...

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: