tisdag 3 mars 2009

Hemma

Nu sitter jag hemma i min soffa! Vad innebär då detta? Jo, jag har äntligen internet hemma. I våran länga av huset finns det fyra lägenheter. Vi bor längst till vänster, brevd oss en kinesbrud och jämte henne två bulgariska killar och längst bort en bulgarisk kille. Snubbarna har trådlöst modem och gick så vänligt med på att ge oss lösenordet. Vi hjälper givetvis till att betala!

Vad detta innebär för bloggen? Massa mer uppdatering, en ös med videobloggande och en himla massa mer tjöt på MSN! HAha. För jag menar, tid har man juh!

Och en sak jag glömde att berätta om söndagen är, Jag & Natta tog vårat första dopp i havet för i år. Det var inte jättevarmt men härligt uppfriskande! Nu skall jag surfa in på kanal 5´s hemsida för lite svenska tv program... wohooooo hooooo!!!! Det är lycka det... "Vita lögner" på cypriotiska gör det inte riktigt för mig...

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: