söndag 22 mars 2009

Snöbollskrig!

Gick upp i ottan och åkte till Nicosia för att spela match. Vi vann med 14-0 och hela tio av målen gjordes av svensktrion! Sandra= 4 mål. Natta = 4 mål. Och så fick jag göra två också! Wohoo. Georgia gjorde 2 och Cleo 2. När jag lagt målen tittade jag upp i den blåa himlen och tänkte på mormor. Dom var till dig mormor! Härligt med tre poäng.

Efter matchen åkte vi och käkade och fortsatte sedan upp till Trodosbergen. Vad fint det var! Massa snö och backar! Vi hade såklart värsta snöbollskriget. Alla var som femåringar. Coach var värst! Han mulade mig flera gånger och en gång jagade jag honom, kastade mig och fick tag i hans fötter och drog ner honom i snön och så kom alla och mulade honom. Det var galet roligt.

Jag åkte kälke nerför backen ihop med Coach tills vi kraschade där snön tog slut! Vid ett tillfälle jagade alla coach som klättrade upp i ett träd! Där satt han ett tag tills han vågade sig ner, och då bombaderade vi honom med snöbollar.

Det var riktigt kul att ha snöbollskrig. Inget man trodde man skulle ha på Cypern direkt. Efteråt gick vi till bussen och tog på oss torra kläder och gick och satte oss och drack kaffe och fick upp temperaturen i kroppen!

Kom precis hem så det har varit en lång dag. 13 timmars "arbete" idag alltså. Det är man inte van vid, kanske skall man begära löneförhöjning? Hahaha. Bilder imon, orkar inte ladda upp nu.

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: