onsdag 11 mars 2009

Ny duschad

Nicos tycker inte att det är jättekul att duscha, han tar faktiskt tag med tassarna i badkarskanten och drar (!) sig upp o skuttar iväg om man inte har koll! Man behöver själv en dusch efteråt för att det skvätter så mycket. Här är han iallafall, min lilla kille.

Yschhh vill inte...

Mmmm schampo i munnen...

Och såhär fin blev jag;






Nu går jag o Natta och skrattar åt honom, det ser ut som om han har mittbena. Han är så fin!
Träningen idag var riktigt rolig! Kvadde, lite tävlingar och löpningar o massa spel. Skoj! Efteråt joggade jag & Natta hem, det var riktigt gott. Kände absolut ingenting i benet idag. Gött det!
Nu skall vi käka lite kvällsmat och gå till Liquid och heja på Zlatan med sitt Inter...
(((Over and Out)))

2 kommentarer:

Carina sa...

Åhåååå så söööt man kan va da!!!! Jag lovade doktorn att aldrig mer skaffa hund men va fan.... man blir ju så sugen när man ser ett sånt här litet troll.

Frida Carina Andersson sa...

Hahaha jag vet. han är så himla fin. en riktig liten hårboll. en livs levande NALLE!!! och nu när han har mittbena... SÅ SÖT!!!