tisdag 31 mars 2009

Hej så länge!

En vecka går fort. För fort. Nu har mamma, mormor och Caroline lämnat mig igen. Det var galet jobbigt. Redan när dom checkade ut från hotellet började jag gråta. Men så åt vi lite lunch ihop och jag lugnade ner mig.

När vi bar in väskorna i bussen började jag stortjuta igen. Älskade mamma!!! Jag ville inte att dom skulle åka. Jag saknar er så mycket redan. När bussen hade åkt hade Natta en överaskning till mig för att liksom göra mig lite gladare. Jag fick en gul jojo. Det piggade faktiskt upp mig överaskande mycket. Himlans vad roligt det är att joja! =) Kände mig dock som en tolvåring där jag gick med en ryggsäck på ryggen och en jojo i handen.

Mamma, Mormor & Carro, tack för en underbar vecka. Jag älskar er så mycket. Och Carro, det är galet tomt i lägenheten nu utan ditt ständigt pladdrande. Min lilla prinsessa.


Sista kvällen, alltså igår, spenderades på underbara restaurang Hokkaido. En japansk restaurang där man sitter runt köket och kockarna lagar maten framför en och showar samtidigt. Ett måste för alla som besöker Ayia Napa.

Idag är den varmaste dagen hittills i år. Svettigt men underbart. Skall lägga mig på ballen en stund och jobba på brännan samt hinka i mig vatten så jag orkar med kvällens träning.
Just det, igår spelade vi match. Jag, Natta, Cleo & Dia samt en vän till dem. Vi mot Jasmin Inn´s personal plus n ågra andra killar. Jasmin Girls VS Jasmin Boys. Det var sjukt roligt och vi loosade med 13-10 eller nått. Inte så dumt ändå. Kort kommer. En fotograf var såklart på plats.
Nej, solaaaaaaa
(((Over and Out)))

Inga kommentarer: