onsdag 11 mars 2009

God morgon

Gröna palmer/träd/buskar, färgglada blommor och små fjärilar. Det var vad jag såg på min morgonpromenad med Nicos. Ändå känner jag mig ledsen. Jag saknar min familj idag. Saknar mina vänner. Saknar små löjliga saker som yoggi yalla och rundstycken med hushållsost.

Idag saknar jag Sverige enormt mycket helt enkelt. Du kan ta flickan ur landet men du kan aldrig ta landet ur flickan.

Skall snart iväg till Paralimni och få massage. Imorgon har vi träningsmatch mot ett ryskt lag. Så gäller att benet är bra. Skall få lite behandling. Ses senare.

(((Over and Out)))

1 kommentar:

Carina sa...

Åh lilla gumsingen. Det är ju inte så långt kvar till mormor och jag kommer. Och sedan är det inte långt tills du får mer besök.
Jag skall också se till att jag får med mig rundstycken och hushållsost ner till Cypern. Vi ses snart snuttan. Puss på dig. Mamma