fredag 6 mars 2009

Maktkampen över

Två dopp i havet blev det. Det är inte iskallt utan rätt uppfriskande faktiskt. Låg o sov på solstolen medans Nicos jagade flugor. Det är så skönt att han håller sig nära mig hela tiden. Man behöver liksom inte oroa sig. (Fast det gör man ju såklart ändå).

Gårdagen då. Vi kilade ju ut till Jasmin för att dansa lite. Fulast dans vinner. Vi blev vänner med några engelskor som vi tidigare har bråkat med. Inte bråk-bråk men ni vet - löjligt tjaffs. Lite maktkamp om Jasmin har det varit - från deras sida. Och igår sa jag till dom att det här är ju löjligt, bättre vi äger tillsammans - för snart kommer turisterna o då gäller det att hålla ihop. Haha. Men roliga var dom när man lärt känna dem lite.

Träffade även Mr.Irländare. (Ni vet han jag bjöd ut två gånger...). Han tyckte fortfarande jag var det vackraste han sett och jag svarade att jag itne tänker bjuda ut honom igen. Så han bjöd ut mig. Rolig är han iallafall den lilla hustomten. Kommer definitivt behålla honom som vän.

Nu är det dags för middag och ikväll är det träning!

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: