tisdag 30 november 2010

Första hemmakvällen

I torsdags flyttade jag och hjärtat ihop. På fredagen shoppade vi en massa mat och en fruktskål. Haha, det var kul. På kvällen efter träningen åkte jag till puben och där fick vi ett jättefint kort av hans föräldrar där dom lyckoönskade oss när vi nu startar vårt liv tillsammans. Åh! Fiiint.

I lördags åkte vi till pafos med laget och på söndagen spelades matchen mot nya laget Afrodite som vi krossade med 11-0. Natta la hela fyra härliga mål! Woho! Själv spelade jag inte, fick vila lilla foten och sitta och glassa i solen istället. Jepp, vi har det fortfarande galet varmt, runt 25-27 grader på dagarna. Jag är trött på värmen, längtar till snön som jag kommer kasta mig i om precis tre veckor. :)

Iallafall, måndagkväll. Jag - ledig från fotbollen. Kevin - ledig från jobbet. Kevin hade lovat att laga mat till mig. Söt! När jag kom hem från college pluggade jag en massa innan det var dags för första hemmakvällen med min älskling. Jag tänkte ta en dusch men Kevin hade en bättre idé, han tappade upp bubbelbad till mig, så där låg jag i bubblor med stearinljus och ett glas vin. Häääärligt!!! När jag kom upp och satte mig i soffan kände jag mig som en spagetti. Haha. Han vägrade låta mig hjälpa till med något så jag bara satt där i soffan med mitt vin och tittade på när den finaste killen någonsin lagade mat till mig som luktade dunder!

Det var den också, gud vilken god mat! Efter att vi käkat satte vi oss i soffan och kollade på en film, som vanligt somnade jag innan den var slut men sötnosen spolade tillbaka så jag fick se hur den slutade. En helt underbar kväll med Kevin. Jag är så lycklig!

(((Over and Out)))

1 kommentar:

Anonym sa...

jag får tårar....så underbart och du är så värd allt det bästa :) Älskar dig din carbonara