lördag 14 mars 2009

Very Important People

Kryphålet försvann. Nu siktar jag in mig på antingen biljetter från blocket eller en viss VIP biljett som fortfarande är till salu. I den ingår;

Champagne on arrival
Pre-show party in private facility
DJ and entertainment
Red carpet VIP check in and fast track entry
Goody bag
Souvenir tour laminate
After show party
Parking/Thames Clipper ticket

Jag vill verkligen ha VIP biljetten. Men den kostar ca 10300 kronor. Jag betalar gärna det för en sådan kväll, men jag undrar om jag kan hitta någon annan som tycker det är värt det? Anyone? Just holla! Tänk, röda mattan änna! LOL!

Förövrigt har jag & Natta legat på stranden nyss. Men det var en stor blaffa till moln som täckte solen och så blåste det. Låg där invirade som små vårrullar i våra handdukar tills vi beslutade oss för att gå hem. Nu blir det matlagning. Sedan myspys. Och biljettjakt förstås.

(((Over and Out)))


Inga kommentarer: