torsdag 12 mars 2009

En nya dag i paradiset

Jag vaknade av ett samtal från en av mina Michael-Jackson-Biljetter-Hjälpare. Mer om det samtalet snart.

Låg och gosade med Mr.Mittbena (Nicos) en stund innan han vovade att det var dags att gå på morgonpromenad. På med shorts, tee och tjocktröja. En kopp kaffe i handen. Så gick vi upp mot bergen och vår vanliga runda. Men jisses! Det är så varmt idag att jag flera gånger fick inta den klassiska tant-pause-poosen. Med andra ord, händerna på höfterna och ett så det ljudliga pustandet - "Phuuu". Det blir definitivt stranden och havet idag!

Nu till biljetterna. Biljettkontoren har strulat till det rejält. Alla biljetter (som skulle släppas imorgon) till de 10 konserterna är slut! Företag som köpt hundratals var. De ligger nu ute på ebay för ca 15000 svenska kronor. Styck. Jag har inga problem med att betala det för att verkligen få se Michael säga hej då. Men. Man kan aldrig vara säker på att de är äkta när man köper därifrån. Därför vågar jag inte.

Michael har nu utökat konserterna till 28 stycken pga dessa misstag. Jag får hoppas att jag kan lyckas skaffa mig en biljett till en av dem istället.

Eller så får jag lita på att min vän vars faster varit dansare för Michael kan hjälpa mig.

Hur som helst. Jag måste gå. På konserten och till stranden. Smälter.

(((Over and Out)))

1 kommentar:

Anonym sa...

Nehe nu hade du fel hjärtat...han har utökat med 25 koserter så det bli 35 totales :D

puss