måndag 16 mars 2009

Sakna

Idag låg jag, Natta & Nicos på stranden en stund och gottade oss. Invirade i våra handdukar för det var rätt så kallt idag. Lite fika där för att gå hem till en varmare lägenhet och chilla. Natta lagade köttbullar med gräddsås, lingonsylt och potatis. Hon är så himla bra i köket nu för tiden! Speciellt när hon går efter det hon kallar "huvudrecept". Alltså recept hon hittat på själv- Bir lyckat varje gång.
Nicos vid havskanten

Secret message

Förövrigt har jag haft lite hemlängtan till och från i flera dagar. Det är konstigt. När jag tänker på att det snart är dags att åka hem får jag nästan ångestattack. Jag älskar Cypern, älskar livet här och vill verkligen inte hem! Men ändå vill jag strosa längs avenyn, dricka en yoggi yalla, ligga och zappa TV. Har inte kollat tv sedans jag var i sverige. Sverige är ett fantastiskt land. Kärlek!


Jag tänker på Svea

Nu skall jag kolla på Design med Simon & Thomas! Ett av mina favvo program! Har ju för ett tag sedan kommit på att det finns webb TV! Love it. Chao bellas!

(((Over and Out)))

1 kommentar:

Anonym sa...

Message received.... :D
Första tanken å kommentaren va..naaaww löv jo bäjb!!!

Puussss