lördag 7 mars 2009

Min Kung!

De som känt mig sedans barnsben vet hur besatt jag var i Michael Jackson. Jag hamnade nästan i slagsmål för att jag alltid var tvungen att försvara honom mot pedofilryktena. Jag bröt nästan benen när jag skulle försöka mig på de lite mer avancerade dansmovesen. Jag fick nästan nackspärr när det inte fanns mer plats på väggarna för affischer och var tvungen att klistra upp dem i taket.

Jag svävade på moln när jag såg honom live den 16:e Augusti 1997. HIStory World Tour. Det är tolv år sedan. Jag skall få sväva på moln igen. Och igen. Och igen. Han kommer göra tio konserter i O2 Arena i London. Jag ska dit. Jag gör vad som helst för biljetter. Jag vill gå på minst en. Men helst tio. Kosta vad det kosta vill.

Michael Jackson. Du är kung. Föralltid. Åh jag är 13 år igen. Och det är underbart!
MJJ 4-EVER!

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: