söndag 29 mars 2009

Natti

Kvällen var fin. Hur kan den inte vara det när jag har systerdotter brevid mig och mamma mitt imot mig och såklart, min Natta Mou snett framför. =)

Tog en promenad till Romeos och lyssnade på live musik och avnjöt en varm Lamomba eller va den nu heter. Herregud vad jag tappar namn helt plötsligt?!? Det var iallafall väldigt trevligt men vi var alla rätt trötta och var hemma igen efter den enda drinken. Varit ute med lillkillen nu och de andra sover redan. Skall hoppa i säng jag med. Känns bäst så, så att man är pigg för sista dagen med familjen. Usch, vill inte ens tänka på att dom skall åka. Gör ont i hjärtat då!

Men hade en fin kommentar på mitt förra inlägg (hej snart-grannar) och kom på att man kanske skulel göra en liten ayia napa guide... tips o så liksom... nja kanske... man har ju tiden!

Iallafall, godnatt svea!

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: