måndag 2 mars 2009

Update

Hej hej.

Sitter pa webcafe igen. Darav inte alla bokstaver. Lyssnar pa Mix Megapol live over internet. Kanns galet. Forsta gangen jag lyssnar pa svensk radio sedans jag flyttade hit. Man blir ju helt nostalgisk! Saknar Sverige enormt mycket, aven om jag inte vill lamna Cypern. Om 22 dagar kommer mamma & mormor hit! Som jag langtar!!

Nu till vad jag har haft for mig det senaste!
I Fredags tog jag & Natta bussen till Larnaca for en liten shoppingtur. Och vilka kap vi gjorde. Vi var bada galet nojda med vara inkop. Jag hade lite angest over mina alldeles for dyra nya Gucci brillor. Men tanke att, va fasen, det far vara en present till mig sjalv... \
Fredagens Citat:
Natta tittar upp pa ett flygplan i luften. "Alltsa, varlden ar ratt frack anda!" Och syftar pa att det det finns flygplan.... som kan flyga... hahaha. Vi avslutade shoppingturen med en vaffla med jordgubbar o glass. Mina smaklokar hade fest! Det godaste jag nagonsin atit!!

Pa lordagen var det ju match, efter den utgang. Och nu till det tva nya mistrarna.
Mr.Fotboll spelar i en by brevid varan. Han ar fran london och ar har som proffs. Han var eftermig hela kvallen och jag mitt pucko gav han mitt nummer. Jag harinte svarat pa ett enda av hans sms och tryckt bort samtalen... ohh varfor ger man ut sitt nummer till sadana man inte vill prata med?!

Mr.Kennedy ar galet lang och jobbade pa puben mitt emot varan gamla lagenhet. Rakade snubbla och ramla med mina lappar pa hans flera ganger den kvallen. Mystiskt, maste borja knyta mina skosnoren battre.

Igar, sondag, karneval kvall!
Vi gick ut runt tolv, sa seg och ville helst stanna hemma, men efter en stund inne pa jasmines kom vi igang hela hogen och gjorde som vi alltid gor! AGER! =) Jag o Sandra var utkladda till hip hopare med bandana under kepsen och ena byxbenet upprullat och massa bling bling. Det var sjukt skont att ga ut i sadana klader. Vi gick vidare till Piazza. Jag gick hem innan alla andra for jag borjar bli gammal... =)

Idag har jag & Natta enbart promenerat pa stranden och tagit det allmant lugnt. Vi orkade inte med att fira green monday i larnaca. Nej, dags att ga hem o ta ut Nicos... Ha d gott!

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: