lördag 14 mars 2009

Hopp Hopp

Gud så skönt att bli av med fredagen den trettonde. I dont like that day. Tappade en dricka rätt i golvet igår så den sprack och det var glas överallt. Brände mig på ett stearinljus. Ramlade när jag sprang hem från internet cafet. Datorn funkade inte. Och biljettköpet gick åt skogen. Bra dag? Nja, har haft bättre.

Idag lyser solen och himmlen är blå. Och jag har hopp! Hopp om att idag löser det här med biljetterna sig. Det bara känns så. För jag har hittat ett kryphål, och jag har hittat någon som kanske kan krypa in där o lägga vantarna (för det har ni på er i sverige va?) på en biljett till mig!

Hoppet är det sista som lämnar människan! Eller som Michael själv sjunger; So Keep the faith! Cause you can climbe the higest mountin, swim the deepest sea..... If you belive in yourself! So keep the faith!

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: