tisdag 17 mars 2009

Nedräkning

Ytterligare en fantastisk dag i Paradiset! Solen skiner och jag gissar på att det är runt 25 grader. Varmt. Har varit ute den vanliga rundan med Nicos och nu skall jag & Natta gå våran runda längs med stranden. Tar ca 2 timmar och är så otroligt underbart. Man får nypa sig i armen för att förstå att här bor vi. Fortfarande är det ofattbart.

Idag börjar också nedräkningen. Eller den började för längesedan men nu är det bara en vecka kvar tills min mamma och min mormor kommer hit! Gissa om jag längtar! Såg på promenaden igår att restaurangen FIJI har öppnat. Jättemysigt och jag har velat gå dit sedans jag var här o provträna. Så dit skall vi mamma & mormor! Lyssnar på DEN HÄR underbara låten och längtar efter dig mamma! Våran låt!

Nej, promenix nu o sedan playan!

7 dagar

(((Over and Out)))

3 kommentarer:

Claudio Schwarz sa...

hey,

probably you dont know me, but you did with my Camera some pictures of you and your friends...if you d like them let me know...

cya Claudio

Frida Carina Andersson sa...

hi! how did you find my blog? hahaha. =) we would love the pictures! if u can send them to my email it would be great! fridaandersson1983@hotmail.com CHEERS MATE!!!

Claudio Schwarz sa...

Small World :D ;)
o.k, you ll get them later the day...haha

funny