onsdag 9 juni 2010

Zumba

När jag hade haft semester i 2 dagar här i sverige och skulle in till stan för att kolla på matchen mellan KGFC och Jitex så blev syrran sne. "Men jag har ju bokat in dig på Zumba med mig på gymet". Jag stod som ett frågetecken. "Vad i hel*ete är det för något".

Jag gick iallafall på matchen. Så kom en ny onsdag... idag alltså... jag följde snällt med på Zumba. Och jisses, vem kunde tro att en fotbollsspelare utan känsla för koreografi skulle klara detta? Inte jag, men sjuttsingen va kul det var! Haha. Ni måste testa om ni inte redan har gjort det. Jag förstår varför det blivit en sådan hit runt om i världen!
Så här såg jag ut innan jag gick - Nervös!

Så vill jag säga ett STORT GRATTIS till Krickan i Jitex för att du kom med i landslagstruppen till U-20 VM! Du förtjänar det! Jag är så himla glad för din skull! Du kommer ta hela sverige med storm!

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: