torsdag 24 juni 2010

Ett leende på mina läppar

Precis som igår så har jag idag ett leende på mina läppar. Men utav en annan anledning. En kille.

Inte vilken kille som helst heller, utan någon jag kännt i flera år. Vi har alltid tyckt om varandra men de senaste två åren, sedans vi båda blev singlar har det varit någon extra gnistra. Vi beslöt oss för att göra något åt saken. Så igår träffades vi och hade det mega trevligt. Han är verkligen en fin kille.

I lördags, lite bakis och sugen på mys sa jag till Jessica; "Jag tror jag har för höga krav. Min nästa kille skall vara Trevlig. Charmig. Socialt annpassningsbar, med andra ord att han skall funka i alla typer av sociala kretsar . Han skall få mig att skratta. Han skall veta vad han vill i livet samt ha en bra ekonomisk grund. Att han är snygg gör ju ingenting heller." Jag undrade om hon höll med mig om att kraven var för höga. Det gjorde hon och tyckte att jag skulle vara glad om han hade en av dessa egenskaper.

Men moderjord måste hört mig. För samma dag hörde killen med alla dessa egenskaper av sig och ville alltså att vi skulle göra något åt saken...

Fina Du. Tack för igår, jag hade jätte trevligt!

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: