fredag 25 juni 2010

One Year

The world is missing its finest angel.

Jag tror inte det finns någon i min närhet som inte vet hur stor min kärlek för Michael Jackson alltid varit och fortfarande är. Hur jag i 18 år klarat mig igenom livet med hans musik och styrka till hjälp. Keep The Faith

Ingen i min närhet kunde heller undgå den gigantiska smärta som kom över mig för precis ett år sedan. Jag grät konstant i tio dagar, det kändes som om jag förlorat min närmsta vän och fått mitt hjärta krossat.

Jag tror alla i min närhet vet att jag idag, på midsommarafton, kommer att bära Michaels minne starkare i mitt hjärta. Det gör ont, precis som det gjort varje dag i ett helt år, men han lever vidare, inuti var och en av oss - hans fans.

Jag hör fortfarande änglaspelet på himlen. Dina toner kommer aldrig tystna. Du sjunger för de andra änglarna nu. Vila I Frid Michael. Jag älskar dig!! I love you!!

Tårarna rinner.

Inga kommentarer: