torsdag 10 juni 2010

Att bo i en resväska

Jag bor i en resväska. Det är inte det lättaste kan jag lova. Det blir lätt rörigt. Om en liten stund åker jag in till stan för att möta Natta. Vi åker tillsammans hem till Ximel och käkar ihop där innan vi alla tre åker till Säve och tar flyget till London! Men dumma RyanAir låter oss bara ta med 10 kilo var i baggage. Hur skall det gå till?!

Från en resväska...

...till en annan.


Vi kommer vara i London tills på måndag. Då flyger tjejerna tillbaka till Svea och jag fortsätter vidare till Skottland där jag kommer vara i en vecka.

Jag får inte plats med min laptop, 10 kg regeln... säger ju sig självt. Skor väger... Jag hoppas på att kunna blogga ifrån London, men om inte det funkar så hörs vi definitivt på måndag!

Just nu: Chillar med Green Day i hörlurarna.
Snart: Drar till Loooooondon! I´m leeeeaaaving on a jeeetplane!

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: