söndag 6 juni 2010

GREEN DAY

Igår var jag alltså på konsert tillsammans med min bror och hans tjej Lina. Min brors kompisar från när vi var små barn, dvs mina "låtsas bröder" Jörgen och Kim och Kims tjej Jessica. Vi startade med några öl i Bältespännaparken för att gå vidare och ta en på något uteställe. Jag höll mig dock till coca cola! Vi var tvugna att gå till Ullevi rätt tidigt eftersom vi gick på konserten för att kolla på förbandet och itne Green Day. JOAN JETT!! Vilket drag, vilken kvinna! Frida hjärta Joan Jett!

Bror & Lina

Jag

Är det årets konsert?
Jessica, Lina & Jag
En 3,5:a öl kan man väl ta då, men det var kö till bärsen!

När Joan Jett körde igång var jag & mitt sällskap i extas. Det var sjukt grymt när hon drog igång "I love rock and roll". Som vi hoppade och sjung. Kul när hon sa "Jag turnerade här i Sverige för många många år sedan och you were very good to me! Eller, kanske inte just ni, för ni är för unga!" Haha. Det var många "äldre" i publiken och de var liksom oss där bara för henne! Som sagt, frida hjärta Joan Jett!
När Green Day gick på blev publiken i extas.
Green Day



Konserten var faktiskt riktigt riktigt grym! Sångaren var rolig och spexade mycket. Jag tycker till och med att han var snygg! Haha. Green Day får högsta betyg av mig! Jag kommer definitivt börja lyssna mer på dem! Woop Woop vilken grym lördag!!!

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: