torsdag 3 juni 2010

Fräscha Frida

Jag frös igår kväll när jag kom hem. Slängde av mig shortsen och drog på mig leggingsen. Dax att sova. Drog av mig leggings och trosor och hoppade i sovshortsen. Vaknade imorse. Trött var bara förnamnet. Bestämde mig för att det nog var kallt ute och hoppade i mina leggings igen!

Som ni vet strosade jag hem till Maria. Efteråt strosade jag runt i stan en stund. Kände mig rätt snygg idag ändå. Men leggingsen var lite jobbiga, åkte ner och satt lite knepigt. Fick konstant dra upp dem. Men det är ok - så snygga är dom. Kommer hem och ser en stor klump på mitt baklår.

VAD I #*!%&)!!&% ÄR DET?

Gårdagens trosor ihoprullade mellan jeansen och låret. HÄRLIGT! CALL ME FRESH WILL YOU?

(((Over and Out)))

1 kommentar:

Coolaannna sa...

hahahahah...varför är jag inte föörvånad!!!!! Mään smalä ben bläv dät sän i alle fall :) <3