onsdag 23 juni 2010

Jag har bestämt mig

Söndagen den 7 Februari i år skrev jag försnacks inlägget (LÄNK) om matchen mot serieledarna Apollon. Efter matchen skrev jag det här. LÄNK.

Som ni vet pga mitt förra inlägg fanns det något jag var tvungen att bestämma mig för. Hur jag skulle göra. Det fasligt svåra Ja eller Nej sägandet.

Serievinnarna Apollon hörde av sig till mig. De vet att jag skrivit under för ett år till för AEK men undrar om jag möjligtvis skulle vilja spela Champions Leauge kval med dem innan säsongen drar igång.


Så. Svaret? Jag säger... trumvirvel... JA!

Lagen har skrivit kontrakt sinsemellan dem och med UEFA så inga problem vid övergångarna skall uppstå.

Det blir alltså en månad på hotell i Limasol där laget hör hemma. Träning varje dag och mellan den 5e och 10e Augusti körs kvalmatcherna igång. Apollon är värdar för gruppen som består av fyra lag:


Umeå IK, WFC SFK 2000 Sarajevo, ASA Tel-Aviv och Apollon Limassol LFC!

Om det skall bli kul att spela mot ett svenskt lag? SÅKLART!!!

(((Over and Out)))

2 kommentarer:

Anonym sa...

Va skoj tjejen, Grattis!!
Kram linda

Frida Carina Andersson sa...

Tack Linda!! =) Kraaam tillbaka!