måndag 28 juni 2010

Igår var det söndag

Och den spenderade jag med Jessica och Simon hemma hos honom i Majorna. Vi började med att sitta ute på gården och dricka kaffe och tjöta ikapp allt som hänt på ett år. Det är jobbigt att vara ifrån sina vänner. Men alltid lika kul när man ses.

På vägen upp till Simons lägenhet igen för att kolla fotbollen möttes vi av den här lappen. Elvis skulle tydligen hålla i en konsert klockan 09.00 på Ulevi. Haha, så sött. Tidig konsert tyckte jag. Häftigt med döingkonsert tyckte Simon. Jessica tyckte ingenting....

Simon och Jessica - Jag älskar er.

Efter matchen (Tyskland - England) var jag minst sagt nöjd över att england blivit utkickade ur VM! Mohaha, have it! Jag & Jessica kramade Simon så mycket vi bara orkade innan vi begav oss till stan. Tanken var att vi skulle ta en öl innan syster skulle plocka med mig hem efter jobbet men jag pallade inte att skiljas från min bästaste bästis. Ett år kommer springa iväg innan jag kommer få se henne igen. Så vi satt kvar. Länge. Men inte tillräckligt länge. JAG SAKNAR DIG SÅ HIMLA MYCKET REDAN JESSICA!!!! Nu är hon tillbaka i Scotland...



Vad ska jag göra utan dig Jessica? Jag vet inte...

När vi väl gråtit en skvätt och kramat om varandra länge åkte jag hem till en väldigt fin kille som fick mig på bättre humör.

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: