onsdag 2 juni 2010

Älskade Göteborg

Jag är fortfarande i något slags lyckorus. Att träffa min fina Jenny fick mig att totalt glömma Cypern som jag saknat idag. Vi gick till Condeco och köpte oss varsin Islatte (som jag förövrigt var väldigt skeptisk mot) och älskade den! Vi satte oss vid fontänen på Bältespännaparken och insåg hur stor min kärlek för Göteborg är. Vackra stad!!!

Älskade Jenny

Jenny, fontänen & Jag

Ja ni ser ju själva, GBG var underbart idag! Vi vandrade vidare till Biopalatset där vi mötte upp tjejerna Olivia, Lisa och Squischi. Vi gick in och köpte på oss en maaaassa godis och baconchips och intog våra platser.

Jag skall inte avslöja något om filmen. Men jag säger så här, Jag älskade den. Och jag älskar nu den här mannen;

Max Ryan

En fin kväll som skall avslutas med att först -sitta på golvet och vika tvätt med syrran. Second- att dricka en päroncider med syster på altanen! Man får blanda "grovjobb" med "glamour"! Haha.


(((Over and Out)))

Inga kommentarer: