onsdag 9 juni 2010

Wednesday

Min systerdotter Caroline är hemma sjuk idag. Så vi har bara legat i soffan hela morgonen och kollat på MTV Movie Awards. När jag var yngre stod MTV på hela dagarna hemma, för på den tiden spelade dom faktiskt musik! Jag hade alltid ett kassettband i videon ifall det skulle komma något med Michael Jackson. Då slängde jag mig på rec-knappen! Hahaha.

Idag satt jag dock bara och dreglade över Robert Pattinson från Twilight. Shit han är fin.

Nu måste jag ta tag i saker och ting. Ut och springa, ner till banken och göra lite ärenden sedan in till stan för att köpa en väska jag kan ha som handbaggage. Får ju max ha 10 kilo imorgon när vi flyger. Hur sjutton skall jag lyckas med det? Och väskan måste hålla sig inom vissa mått så jag får ju ta med mig ett satans måttband också...

Anyways. Hoppas ni får en underbar dag i regnet...

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: