måndag 7 juni 2010

Nationaldagen

Jag har firat Nationaldagen ute i Lerum. Hemma hos bästa Jenny och lilla Lily. Min gammla klasskamrat Karin och hennes lilla Tilda kom också dit. Vi grillade och drack lite rödvin och Tomas Ledins ljuva toner strömmade ur högtalarna. =) En sift-soft nationaldag.

Jag med min sverige flagga.


Fina Karin

Jenny stod vid grillen
Jag snodde ungarnas tält
Den supergoda maten
Jag & Jenny
Efter att Karin och lilla Tilda hade gått satt jag och Jenny kvar ute på altanen och tjötade. Det var så gott. Så jobbigt att man ses så sällan. Inte så konstigt iof, jag bor ju på andra sidan världen - typ. Jag har haft så himla kul hittills denna sommaren att jag tror det kommer bli väldigt svårt att skiljas från alla igen när det är dags att åka tillbaka till Cypern. Älskar ju er!

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: