fredag 13 mars 2009

Drar i kontakten

Jag drar i alla kontakter jag har för att få tag på en biljett. Skickat mejl till gammal fotbollstränare som jag vet har många kontakter. Till Uffe på GP som var här och gjorde ett reportage om oss... till vänner jag tror kanske känner någon... jag bara måste gå.

Skall ner till stranden nu. Dränka mina sorger i havet. Det är inte rättvist. JAG är michaels största fan. Alla år av terror för att jag alltid fick försvara honom.. JAG FÖRTJÄNAR en biljett.

Så vet du någon som kanske har en extra?

(((Over and Out)))

2 kommentarer:

Anonym sa...

Forsätt blicka framåt!!!!!

Hejsan farfar! :D

Det kommer lösa sig! Det vet du! (:

Anonym sa...

Gammal fotbollstränare?! (Jag e faktiskt inte ens 30...så det så) E det jag eller... hehe! Jag har lagt ut lite trådar för dig. Väntar svar på måndag. Klart det löser sig.